آلوچه ی مامان و باباش

هفته سی و هفتم تره فرنگی ما

1393/4/15 0:37
نویسنده : مامان آلوچه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

چطوری خانوم کوچولو؟

عزیزم فقط 15روز دیگه مونده تا شما بپری بغلمون.خوشگلم 5شنبه با بابا رفتیم برات گهواره و البوم و... گرفتیم مبارکت باشه ایشالله.

عزیزم هفته دیگه عکسای سیسمونیت رو میذارم.امروز بابا رفت عکس هامون رو از اتلیه گرفت خیلی خوشگل افتادی دختر خوش عکسم.روزی که رفتیم عکس بندازیم نور فلاش بیدارت کرده بود و کلی تکون میخوردی به بابا گفتم نی نی هم میدونه داریم عکس میگیریم میخواد خوب بیوفته. فدات بشم من. 

هفته پیش یادم رفت بگم شما اصلا اجیل و لبنیات دوست نداری و نمیذاری من بخورم.عشقم دوشنبه وقت دکتر داریم و اگه دکتر اجازه بده سه شنبه میریم ارایشگاه من موهامو برای تشریف فرمایی شما رنگ کنم.

دوست دارمممم فراووووووووون

این چند روز اخر رو هم صبر کن دختر ماهم

پسندها (2)

نظرات (3)

ava
15 تیر 93 4:28
اخجوووووووووووووون داریم به دقیقه هایه طلایی نزدیک میشیم من بیصبرانه منتظرم و در این وقت سحرگاه بیادتون بودم و کلی واستون دعا کردم
مامان آلوچه
پاسخ
ممنون خیلی خیلی ممنون عزیزم
مهلقا
22 اسفند 93 18:04
سلام حالتون خوبه..من ى مدتى ميشه ک وبتون ميام ولى کامنت نميزاشتم....وبتون و دلنوشته هاتونو دوس داشتم. الان يکمى نگرانم ميخاستم بدونم حال بچتون خوبه؟؟
نیلوفر جون
23 فروردین 94 14:18
عزیزم نمیای ما بی خبریم ازت