آلوچه ی مامان و باباش

هفته سی و پنجم خربزه شیرین

1393/4/4 2:27
نویسنده : مامان آلوچه
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من

چطوری دخترم؟ عزیزم دوشنبه رفتیم دکتر و همه چی خوب بود خدا رو شکر . دیروز هم با بابا رفتیم عکس سه تایی انداختیم . راستی لباس های بافتت هم اماده شد فدات شم .

این هفته من خیلی تهوع و. .. داشتم و اذیت شدم الان دو روزه خونه مامانی اومدیم و بهتر شدم عزیزدلم.راستی پنج شنبه ازمایش خون داریم و باز باید دوتایی کلی گرسنه بمونیم.

بهترین خوشگل ترین ملوس ترین دختر دنیایی

مواظب خودت باش که همه امید مامانی

دوست دارم و خواهش میکنم عجله نکن

یه دنیا بووووووووووووووووس

پسندها (1)

نظرات (2)

ava
6 تیر 93 0:44
ایول عجب کاره خوبی کردین عکس انداختین قربون لباسهاش برم من.دیگه اخراشه الهی خداجون مواظب الوچه کوچولویه ما باش
مامان راضی
8 تیر 93 19:12
عزیزم مبارکش باشه . ایشالا به سلامتی بیادددددددددد
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله