آلوچه ی مامان و باباش

هفته سی و چهارم گرمک کوچولو

1393/3/26 23:00
نویسنده : مامان آلوچه
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم امیدم نفسم

چطوری فدای قد و بالات بشم ؟

عسلم هفته پیش دکترمون نبود و ما رفتیم لیبر برای مانیتورینگ شما خوشگل من همه چی خوب بود .

8 ماهمون هم با لطف خدای مهربون تموم شد عزیزدلم . امروز رفتیم دکتر و ویزیت هامون هر هفته شد . تازه سونو هم رفتیم الهی فدات بشم اخرین باری بود که سیاه و سفید میدیدمت و دیدار بعدیمون رنگیه به امید خدا . باز دستت تو دهنت بود و ملچ و ملوچ میکردی . دکتر گفت دو هفته دیگه تاریخ زایمان معلوم میشه .

عمرم از طرفی دلم ضعف میره واسه شکل ماهت و از طرفی بارداری رو با تمام مشکلاتش دوست دارم پس بیا این هفته های اخر رو با هم خوش بگذرونیم دردونه من. 

مواظب خودت باش که قلب مامان به امید تو میتپه. 

خیلی دوستت دارم خدایا دخترم رو به من ببخش. 

پسندها (3)

نظرات (3)

نیلوفر جون
28 خرداد 93 10:05
ava
28 خرداد 93 20:51
الهی من قربون اون انگشتش برم که میمکه االهی این چندروزم به راحتی بگذرونی خدا وکیلی من بیشتر ذوق دارم که ببینمش ابجی دهنم اب افتاد واسه دیدنه رویه ماهش ابجی من اینقد دلم پاکه اینقد دل نازکم تو زندگیم بدترین سختیارو کشیدم ولی طاغته دیدنه ناراحتیه هیچکسو ندارم مواظب خودتو الوچه باش
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی ممنونم عزیزم
حبه قند
30 خرداد 93 0:21
خوش بگذرون عزیزم این روزها اصلا برنمیگرده.
مامان آلوچه
پاسخ
چشم دوستم