آلوچه ی مامان و باباش

هفته سی و سوم آناناس ما

1393/3/20 13:05
نویسنده : مامان آلوچه
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت دختر نازم

چطوری مامان جون ؟

عزیزدلم تا اومدنت فقط 40 روز دیگه مونده ، میدونم داری خوب رشد میکنی که به موقع بپری بغلم .

خوشگلم فردا وقت دکتر داریم و چون بابا تو امتحاناشه با مامانی میریم . کلی سوال از دکترمون دارم مثله تاریخ تشریف فرمائی شما و اینکه چون من چشمم رو عمل کردم میتونم طبیعی شما رو دنیا بیارم یا نه ؟ به کسی نگو ولی هنوز شک دارم چجوری زایمان کنم ، خدا هرچی صلاحشه برامون پیش بیاره .

نمیدونم فردا از دکتر سونو بخوام یا نه ؟ اخه 4 هفتس صورت ماهت رو ندیدم کلی دلتنگتم و نگران وزنت عزیز ترینم اما از طرفی هم میدونم اگه سونو بخوام باید کلی معطل شم و من همین جوری هم یه عالمه کمردرد دارم .

تا ببینیم چی پیش میاد دخترکم .

هفته پیش چله بابائی من بود و گذشت عزیزم ، روحشون شاد جاشون بینمون خیلی خالیه .

گل نازم باید با بابا بریم اولین عکس سه تائیمون رو بندازیم ، اما هنوز اتلیه خوب پیدا نکردم .

جدیدا وقتی تکون میخوری از روی شکمم هم پیداست فدات بشم ، اون موقع دلم میخواد بگیرم بچلونمت .

دوستت دارم دردونم

مواظب خودت باش منم مواظبت هستم

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان هلیا جون
20 خرداد 93 13:28
موفق باشید گلم .ان شاله آلوچه جونی رو ببینم.
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان راضی
22 خرداد 93 0:01
انشاله به زودی آلوچه ی ما به دنیا بیاد . چه خوشمزه ای بشه این گل دخترررررررررر
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی دوست جونم
ava
22 خرداد 93 22:32
سلام خانومی راستش من خیلی وقته میام وبتون و هر لحظه نوشته هاتونو میخونم و از نوشته هاتون که با عشق نوشته میشه ذوق میکنم و لذت میبرم ولی تاحالا واستون نظر نذاشتم ولی همیشه واسه سلامتیتون دعا کردم واینکه یه زایمان راحتی داشته باشید از فوت پدرتون خیلی دلم گرفت روحشون شاد. الهی زودتر گا دخترت به دنیا بیاد عکسشو بزاری ببینیم بازم ببخش سرزده وارد وبتون شدم
مامان آلوچه
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم و خیلی خوشحالم که نوشته های ساده ام براتون جالب بوده. بازم به ما سر بزنین.پدربزرگم بودن خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
مامان الهام
23 خرداد 93 11:41
عزیز دلم انشا الله نی نیت هر جور صلاح خداست به دنیا بیاد من میخواستم طبیعی زایمان کنم اما هفته پیش تو سونو گفتن باز بریچه دیگه همه چیزو سپردم دست خدای مهربون فکر کنم هفته اول تیر زایمان کنم برام دعا کن خدا یه بچه سالم و خوب و کپلی بهم بده
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله نی نیت به سلامت و تپلی بیاد بغلت یادت نره زود عکسشو بذاریاااااا