آلوچه ی مامان و باباش

هفته سی و دوم جیکاما جون

1393/3/12 7:37
نویسنده : مامان آلوچه
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی من

چطوری قربونت برم ؟ خوبی ؟ تو دل مامان خوش میگذره ؟

عزیزم این هفته اندازه یه میوه ای بودی به اسم جیکاما ، من نمیدونم اسم فارسیش چیه و چه مزه ایه اما چون شما اندازه اش بودی حتما خوش مزه اس .

هفته پیش رفتیم دکتر و الهی شکر همه چی خوب بود ، هم فشارم ، هم وزنم خوب بود و دکتر گفت 2 هفته دیگه بریم پیشش ، انواع زایمان و روش های بی حسی رو هم پرسیدم ، تا ببینیم چی میشه و خدا چی میخواد .

دردونه من هنوز لباس های بافتنی ات آماده نشده ، به محض آماده شدن عکس همه سیسمونی ات رو میذارم اینجا یادگاری بمونه .

عزیزدلم مامان هنوز صبح ها حالش به هم میخوره ، خودم دیگه خجالت میکشم با این شکم ، بالا میارم .

گل دخترم مامان جدیدا یه سری درد های عجیب داره اکثرا هم شب ها این درد ها میاد سراغم و نگرانم میکنه .

فدای چشات بشم بعضی وقتا انقدر سکسکه میکنی که حس میکنم داری اذیت میشی .

راستی عزیزم وقت زایمان طبیعی من 29 تیره و اگه دکتر اجازه بده میخوام 22 تیر سزارین بشم و شما تا هفته 39 تو دل من بمونی و تپلی مپلی بیای پیشم ، مامانی هر روز که تو بیشتر تو دلم بمونی بزرگتر و سالم تر میشی پس خواهش میکنم عجله نکن .

کوچولوی نازم مواظب خوذت باش

عشق مامانییییییییییییییییییییییییی

پسندها (1)

نظرات (2)

پرتو
13 خرداد 93 16:59
سلام عزیزم خدا رو شکر که حال خودت و فرشتت خوبه انشاالله به موقش و به سلامت زایمان کنی و فرشتت و تو آغوش بگیری دوستم
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزدلم.ایشالله برای خودت
مامان راضی
13 خرداد 93 17:48
مواجب خودت باش
مامان آلوچه
پاسخ
چشم دوستم