آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیست و نهم کدو تنبل من

1393/2/21 17:02
نویسنده : مامان آلوچه
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فدای شکل ماهت بشم من

چطوری عزیزترینم ؟

این هفته هم گذشت ، روزها داره میگذره و به اومدنت نزدیک میشیم دخترم ، ایشالله به موقع و سالم بیای عزیزم . 7 ماهگیمون هم الهی شکر به سلامت تموم شد و تا اومدنت 70 روز بیشتر نمونده عزیزدلم .

2 هفته پیش اومدن سرویس خوابتو آوردن ، اتاقت تقریبا کامل شده مونده پرده که اونم تا 2 هفته دیگه حتما خریدیم و نصب کردیم .

عزیزم رفتیم واسه بابا برای روز پدر کادو خریدیم ، آخه سال اوله که بابا شده و روز پدر واقعا براش معنی داره ، ایشالله سال دیگه از دستهای کوچولوی شما کادوی روز پدرشو بگیره ، بگذریم که روز مادر اومد و رفت و بابا واسه من هیچی نگرفت . خندونک

روز پدر اولین عید بعد از رفتن بابایی منه ، هزار هزار بار حیف . همه میریم خونشون اما چه فایده وقتی بابایی نیست که اسمم رو صدا کنه بعدم بگه تو کجا بودی بابایی ؟گریه

مطمئنم باباییم از تو آسمونا هواتو داره .

دوستت دارم نازدونه من .

پسندها (2)

نظرات (1)

نیلوفر جون
24 اردیبهشت 93 13:24
عزیزم خدا بیامزشون درکت میکنم ولی خودتو اذیت نکن تا بود همین بوده مواظب فرشته ای کوچیک باش
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی دوست خوبم.خیلی مواظبشم چشم