آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیست و هشتم کاهو چینی ما

1393/2/15 15:10
نویسنده : مامان آلوچه
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوبم

خوبی عزیزم ؟

من خوب نیستم . هیچ وقت فکر نمیکردم تو وبلاگت خبر بدی بنویسم عزیزم . هفته پیش درست بعد از نوشتن پست تو وبلاگ برای نصب موکت اتاقت اومدن ، مامانی هم اومد پیشمون تنها نباشیم که یهو مامانی من زنگید ، رنگ مامانی پرید بعدم گفت که حال بابایی من خوب نیست و رفت خونه مامانیم .

عزیزم نمیخوام کامل بگم چون یادآوریش هم درد آوره ، بابایی خوبم رفت .

باباییم خیلی سر پا و سالم بود اصلا مشکلی نداشت صبح بیدار میشه صبحانه هم میخوره با مامانیم نعناع خشک درست میکنن ، لباساشو آماده میکنه و قرصاشو آخه عصر همون روز بلیط داشتن واسه مشهد ، بعد یهو میگه فشارم افتاده و دراز میکشه و برای همیشه چشمای مهربونشو میبنده .

دخترم تو این یه هفته خیلی سعی کردم آروم باشم و خطری تهدیدت نکنه عزیزم ، همه هم مواظبمون بودن برای خاکسپاری هم نرفتیم یعنی از باباییم خداحافظی نکردم ، اما خیلیییییییییییییییییی سخته خیلی و بعضی وقتا انقدر گریه و ناراحتیم رو کنترل میکنم که یهو انگار منفجر میشم . ببخشید اگه اذیت میشی .

عزیزم همیشه به بابا میگفتم اذان شما رو باباییم باید تو گوشت بگه اما این موضوع آرزو شد و رفت .

دخترم قوی باش و تا آخرش پیشم بمون .

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان راضی
17 اردیبهشت 93 23:34
الهی بمیرم . تسلیت میگم گلم . خیلی سخته اما صبور باش تا مشکلی واسه دخملت پیش نیاد نداشتن شخصی به اسم بابا خیلی دردناکه . منم با وجود اینکه هفت سال میگذره هنوز دوریشا با تمام وجود حس میکنم .
مامان آلوچه
پاسخ
خدا نکنه . مرسی عزیزم بابا بزرگم بودن . مطمئنم بابای تو هم از بهشت شما و محدثه کوچولو رو نگاه میکنن و لذت میبرن .
نیلوفر جون
18 اردیبهشت 93 22:39
عزیزم تسلیت میگم ارام باش صبور چون یک مادری باید قوی باشی تا دختر قوی رو به دنیا بیاری
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزم.خدا واسه هیچکس نخواد مخصوصا تو دوران بارداری
مامان راضی
19 اردیبهشت 93 22:55
خدا را شکر گلم که سایه ی پدر بالای سرته . شرمنده چون نوشته بودی بابایی اشتباه فکر کردم .
مامان آلوچه
پاسخ
زنده باشی عزیزم.خدا سایه شوهرت رو بالا سرت حفظ کنه.
مژده
20 اردیبهشت 93 17:41
عزیزم منم مث شما دلم میخواست پدر جونم تو گوش بچم اذون بگه چون بهترین مرد فامیلمون بودندولی متاسفانه تو اسفند ماه فوت کردنکاملا درکت میکنم خدا بهتون صبر بده
مامان آلوچه
پاسخ
عزیزم تسلیت میگم خدا بیامورزتشون.واقعا نبودشون سخت و درداوره
سمانه
21 اردیبهشت 93 16:44
واییی عزیزم بهت تسلیت میگم بابا بزرگ منم وقای ما رفتیم با همسرم ماه عسل فوت کرد زودی برگشتیم ک ب مراسمش برسیم بهت تسلیت میگمو ایشالله غم آخرت باشه
مامان آلوچه
پاسخ
ممنونم عزیزم.جاشون تو بهشت باشه خدا بیامورزتشون.
امید
15 تیر 93 1:38
سلام. دو تا خبر خوش اول اینکه از این به بعد میتونید با خیال راحت عکساتون رو در سایت زیر آپلود کنید و مطمئن باشید که هیچوقت حذف نمیشن و همیشه در اختیار داریدشون. www.u4m.ir دوم اینکه با ابزار آپلود عکس این سایت میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید.یعنی کد ابزار رو میذارید تو وبلاگتون و بعدش خودتون و بازدیدکننده های وبلاگتون میتونید بدون ورود به سایت براحتی از وبلاگتون عکساتونو آپلود کنید.به همین سادگی کدش رو از ادرس زیر میتونی دریافت کنی www.u4m.ir/tools.php