آلوچه ی مامان و باباش

هفته سی ام من و کلم برگ جون

1393/2/29 11:58
نویسنده : مامان آلوچه
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

خوبی قشنگم ؟

عزیز دلم هفته سی ام هم تموم شد و چیزی به اومدن شما نمونده ، میدونم دختر صبوری هستی و این چند هفته باقیمونده رو هم صبر میکنی و به موقع میای . عزیزم پرده اتاقت هم نصب شد و دیگه همه چی کامل کامله . دست مامانی بابایی درد نکنه سنگ تموم گذاشتن بگذریم که هنوزم برات چیزای جدید میخرن و هرچی میگم مامان همه چی داره نخر دیگه ، گوش نمیکنن . نوه اولی دیگه منم نوه اول بودم عزیزم نوه اول بودن خیلی کیف میده .

راستی رفتیم برات چند دست لباس بافتنی هم سفارش دادیم که تا 20 خرداد آماده میشه ، خیلی خوشگلن ایشالله آماده که بشن دیگه همه رو برات میچینم و عکس هاشو میذارم که یاذگاری برات بمونه دردونه من .

عسلم چرا انقدر حرکتهات کمه یعتی انقدر خانوم و آرومی ؟ هفته پیش رفتیم دکتر و سونو هم رفتیم آخه بابا حواسش نبود داشت راه میرفت یه کم خورد به شما ، الهی شکر حالت خوب بود و لالا بودی یه دستت روی پیشونیت بود و یه دستت زیر لپت ، یه پاتم چسبونده بودی به دیواره دل من و آماده بودی واسه لگد زدن ، بزن عزیزم که من کیف میکنم . دکتر آزمایش و سونو رو دید و گفت که الهی شکر  همه چی خوبه و ویزیت هامون باید بشه 2 هفته یک بار .

خیلیییییییی مواظب خودت باش .

خیلی دوستت دارم خوشگل من .

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان حبه قند
30 اردیبهشت 93 20:41
وای کلی آدم کیف می کنه از اینکه نی نی تو دلشه و امیدوارم دختر صبورت روزها رو به خوبی بگذرونه. گاهی نی نی ها حرکاتشون کم میشه. . خدا رو شکر آلوچه خانم سالمه.از آشنایی باهات خوشحال شدم عزیزم
مامان آلوچه
پاسخ
سلام دوستم ایشالله نی نی شما هم صبوری کنه و به موقع بیاد
مامان راضی
31 اردیبهشت 93 23:02
عزیز دلم انشاله به سلامتی بپره بغل مامان و باباش . مبارکش باشه همه ی وسایلش .
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی دوست جونم. محدثه رو ببوس