آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیست و هفتم گل کلم من

1393/2/7 9:44
نویسنده : مامان آلوچه
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من

چطوری عزیزدلم ؟

من اومدم با کلی خبر مامان جون ، هفته پیش یه روز با مامانی و بابایی رفتیم برات لباس خونگی و حوله و شیشه شیر و ... خریدیم . بعد جمعه هم با مامانی و بابایی و بابا رفتیم کالسکه و کریر و روروئک و ... خریدیم . جدا دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن ، تقریبا دیگه چیزی نمونده جز چند تا وسیله ریز .

همش مبارکت باشه یه دونه ی من ، ایشالله به سلامت دنیا بیای و از همشون استفلده کنی و کهنه کنی عزیزم .

دیگه اینکه مامانی امشب میرن مشهد با مامانی و بابایی و عمه من ، دلمون کلی براشون تنگ میشه ایشالله به سلامت برگردن .

آهان اینو یادم رفت امروز میان موکت اتاق شما رو نصب کنن ، دیروز آوردن اما نصبش امروزه .

مامان این روزها خیلی پادرد داره و همش پاهام میگیره .

راستی از همینجا جا داره از شما پرنسس کوچولو برای اینکه از روی کلیه مامان بلند شدی تشکر کنم .

دوستت داریم و تمام سعیمون رو میکنیم که یه زندگی راحت برای شما آماده کنیم 

پس خوب رشد کن و اصلا عجله نکن

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان و اق بابا
7 اردیبهشت 93 18:16
مبارکه باشه ایشا از همش تو خوشیها استفاده کنه نی نی قشنگمون
مژده
7 اردیبهشت 93 20:10
مبارک نینی باشه الهی عزیزم عکساشو بذار ماهم ذوق کنیم