آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیست و ششم خیار گلخونه ای مامان

1393/1/31 11:27
نویسنده : مامان آلوچه
332 بازدید
اشتراک گذاری

 سلااااااااام دختر خوشگلم

چطوری ؟ کلی خبر برات دارم عزیزم .

هفته پیش 2 تا از دوستای مامان اومدن خونمون و خاله هانیه برات کلاه و شال گردن بافته انقدر خوشگله که نگو تازه یه پیرهن خوشگلم برای شما خریده ، اون روز کلی بهمون خوش گذشت مگه نه عزیزم ؟

رفنم دکتر و سونو کردم شما رو دیدم عشقم 1 کیلو شدی هزار ماشالله ، اما خواب بودی و پشتت به ما بود اصلا هم تکون نخوردی . دکتر هم بهمون قرص کلسیم داد چون شما نمیذاری من ماست و شیر بخورم .

یه آزمایش خون هم داشتیم که باید 12 ساعت ناشتا می موندیم خیلیییییییی سخت بود من و شما گشنه موندیم اساسیییییییییی . بعدم بابا رو بردیم دکتر برای معدش آخه خیلی دل درد داره بابا ، دکتر هم اندوسکوپی واسه بابا نوشت ، اندوسکوپی یعنی از معده بابا فیلم برداری کنن ، بابا رو تقریبا باید بیهوش میکردن و من و شما فقط همراهش بودیم ، من فشارم افتاد یه خانومم اونجا بود بهم گفت از تو سالم تر کسی نبود همراهش بیاد ، خلاصه من و شما مثله کوه پشت بابا وایسادیم و بابا اندوسکوپی کرد و اومد ، البته مامانی هم اومد ، دستش درد نکنه کلی کمک کرد . خدا رو شکر معده بابا سالمه فقط چند تا قرص دکتر داد .

حالا خبرای بهتر : کاغذ دیواری اتاقت نصب شد هوراااااااااااااااااااااااااااا

با مامانی و بابایی و بابا رفتیم سرویس چوبی اتاقتو گرفتیم خیلیییییییییییییییییی خوشگله ، خودت هم بیای خوشت میاد عزیزدلم .دست مامانی و بابایی هم درد نکنه بهترین رو برات گرفتن یه دونه نوه .

ایشالله این هقته هم میریم خرید و کلی چیزای خوشگل تر برات میگیریم .

راستی دختر نازم خواهش میکنم از روی کلیه مامان پاشو ، خیلی کلیه هام درد میکنه ، گناه دارم .

ما همگی دوستت داریم .

بووووووووووووووووووووووووووووووس محکم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آینده
31 فروردین 93 11:29
زنان قبل از مادر شدن " پَری " و بعد از مادر شدن تبدیل به " فرشته " ای زیبا می شوند... فرشته ی زیبای خدا روزت مبارک خوشبخت باشید همیشه
مامان آلوچه
پاسخ
ممنونم روز شما هم مبارک باشه
khaleye alooche
3 اردیبهشت 93 11:58
خاله یه عالمه لباس برات گرفتیم بیای بپوشی من شمارو بخورم پرنسس کوچولوی خاله
مامان آلوچه
پاسخ
بله بله میدونم مامان نشونم داد. خاله من صندل ندارم میخوام ناخن های پامو لاک بزنم.
نیلوفر جون
3 اردیبهشت 93 13:03
خدا شکر که حال اقای پدر خوبه بود و مبارک باشه سرویس چوب من میخوام کم کم برم برای گرفتنش
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزم اره عزیزم هرچی زودتر بری بهتره هرچی سنگین تر بشی سخت تره
مامان راضی
4 اردیبهشت 93 0:37
مبالکش باشه آلوچه جون. خدا را شکر که بابایی سالم بوده . دست خانوده ی مهلبونت هم درد نکنه .
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزم واقعا خدا رو شکر ممنونم دوست جونی