آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیست و پنجم من و کلم جون

1393/1/23 0:17
نویسنده : مامان آلوچه
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

خوبی فدای چشمات شم ؟

عزیزم امروز تولد مامانه و شما بهترین هدیه ای هستی که خدای مهربون به من داده ، خدا رو به خاطر وجود نازنینت شاکرم و امسال خیلی خوشحال تر از هر سال هستم .

دختر نازم امسال تولد من با یه اتفاق خوب تقارن داره اونم اینکه عددهای انتظار واسه دیدن روی ماه شما دو رقمی شد و درست روز تولد من تا اومدن شما 99 روز مونده و 6 ماهگیمون هم تموم شد . 

این خیلی اتفاق خاصیه برام و هیچ وقت یادم نمیره .

راستی دیروز با بابا رفتیم کاغذ دیواری اتاقت رو سفارش دادیم امیدوارم ازش خوشت بیاد خوشگلم .

دردونه من چند روزیه که حرکتات خیلی خیلی کم شده ، یعنی تقریبا هیچ حرکتی نداری . یه شب انقدر ترسیده بودم که با بابا رفتیم بیمارستان ، الهی شکر قلب کوچولوت میتپید اما مامان هنوزم نگرانته نمیدونم چی شده که اینجوری شدی ولی دوشنبه که برم دکتر حتما یه سونو میخوام تا ببینمت و خیالم راحت شه .

گل دخترم شما بهترین و دلچسب ترین انفاق زندگی منی .

سعی کن خوب رشد کنی و سالم بیای پیشمون .

لازم به گفتن نیست میدونی که عاشقانه دوستت دارم گلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر جون
23 فروردین 93 8:28
مبارک باشه تولدت عزیزم
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی دوستم
khaleye alooche
23 فروردین 93 10:15
این کلم کوچولو رو من بخورم آخهههههههههههههههههه تولدت مبارک خواهری جووووووووووووونم
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی خواهری مرسی عزیزم
مامان راضی
25 فروردین 93 0:34
تبلدت مبالک عزیزمممممممممم.اینم چند تا شاخه گل رز نا قابل از طرف من و محدثه کوچولوم واسه تبریک
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی دوست خوبم بوس واسه هردوتون
بهار
26 فروردین 93 23:11
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم لایه باز سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ،سایت سنیا ویرایش عکس هارو به عهده میگیره.