آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیست و دوم من و کدو کوچولو

1393/1/5 12:57
نویسنده : مامان آلوچه
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

خوبی کوچولوی من ؟

سال نوت مبارک ، عیدت مبارک ، میدونی عید چیه مامان ؟ عید یعنی زمستون میره و بهار میاد ، همه جا پر از شکوفه میشه ، درخت ها لباس نو میپوشن ، ما هم جشن میگیریم و مهمونی میریم و مهمونی میدیم و کلی خوش میگذره . ایشالله سال دیگه همه اینها رو تجربه میکنی ، 120 تا عید رو ببینی ایشالله عزیز دلم .

حالا از خودت بگم عزیزم شما قوی تر شدی و ماشالله لگدهات محکم شده ، عزیزم خوب رشد کن و مامان رو لگد بارون کن .

راستی هنوز نیومده عیدی گرفتی ها خوش به حالت .

اسم شما هم تصویب شده و دیگه به اسم صدات میکنم خوشگلم ، اما تا به سلامتی دنیا بیای اینجا واسه من آلوچه خانوم یا پرنسس آلوچه ای .

بابا جمعه میره مسافرت پیش بابابزرگ اینا یه هفته هم میمونه و من و شما تنها میشیم ، لطفا شیطونی کن تا تنهایی رو متوجه نشیم ، اما دقت کن عزیزم لم دادن رو کلیه مامان شیطونی نیستااااااااااااااااااااااا .

عاشقتم عزیزم و هرروز به عشق شما از خواب پا میشم . 

خدایا گل دخترم رو حفظ کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khaleye alooche
6 فروردین 93 14:59
Ey joooooonam ghorbooo.e ghadesh beram ke.sale.dge ba lebase eides miD khooonamooon.nafase khalesh
مامان آلوچه
پاسخ
قربون خاله مهربونش