آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیست و سوم من و انبه جونم

1393/1/10 19:20
نویسنده : مامان آلوچه
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم

چطوری قربون قد و بالات بشم من ؟

عزیزم با غصه فراوان بابا رفت ، ما اومدیم خونه مامانی و این عید بابا نیست تااااااااااااااااااااا یک هفته دیگه .

میای 2 تایی در یک حرکت خودجوش باهاش قهر کنیم ؟

جیگر من این هفته هزار ماشالله خانومی بودی واسه خودت ، فقط یه کم دل مامان رو تو مهمونی ها درد آوردی که اونم فدای سرت . خوشگل مامان هفته پیش بابا دست گذاشت رو دلم و شما یک لگد جانانه زدی فدات بشم من . انقدر بابا ذوق کرده بود ، تازه جدیدا اسم بابا رو که میگم شما لگد میزنی عزیزدلم .

دختر نازم امروز حساب کردم 24 روزه که شکل ماهت رو ندیدم انقدر دلم واسه سونوگرافی رفتن و دیدن صورت ماهت تنگ شده که نگو .

26 فروردین وقت دکتر داریم عزیزم .

دخترکم نور چشمم دردونه من خیلی دوست دارم .

مواظب خودت باش منم مواظبت هستم .

به امید روزی که گرمای بدنت رو تو آغوشم حس کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهربون
11 فروردین 93 2:04
سلام وبتون بی نظیره گلم
نیلوفر جون
16 فروردین 93 14:25
سلام واقعا زیباست که نی نی تو دلمون لگد جانانش به دلم میشینه تشویقش میکنیم برای دوباره لگد زدن
مامان آلوچه
پاسخ
واقعا دلنشینه خدا قسمت همه کنه