آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیست و یکم مامان و موز جون

1392/12/25 12:46
نویسنده : مامان آلوچه
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

چطوری عزیزدلم ؟ خوبی عمرم ؟

مامانی این هفته هم الهی شکر به خوبی گذشت ، دخملی تو دل مامان کم شیطونی میکنیا فکر کنم همش خوابی یا داری انگشتای خوشگلت رو میخوری ؟

این هفته بالاخره بعد از 3 تا عروسی که نرفتیم یه عروسی رو 2تایی رفتیم ، شما هم کلی همکاری کردی اولاش اما دیگه آخراش حوصله ات سر رفته بود کمر مامان رو درد آوردی که یعنی دیگه بریم خونه بسه مامان.

ای جونم که الان یه لگد خوشگل زدی ، قربونت برم میدونی دارم برات مینویسم ؟

راستی 5 ماهمون هم الهی شکر تموم شد ، دیگه تو سرازیری افتادیم .

فردا هم آخرین ویزیت امسالمون با دکتره ، بعدش عید میاد دفعه بعد کلی در مورد اینکه عید چیه برات مینویسم دردونه من .

دوست دارم دختر یکی یه دونم

یه دنیا بوس واسه شکل ماهت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

XoaWtmVVXzgaQ2bWo79DrzKRw2wWsWJaoM9ECUIY84g.
25 اسفند 92 10:50
har cheghad ham esme mive bezari roosh vase man hamoon alooche khanoome
مامان آلوچه
پاسخ
این پیام از فضا اومده
نیلوفر جون
25 اسفند 92 14:51
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
مامان آلوچه
پاسخ
سال نو شمام مبارک عزیزم
مامان راضی
25 اسفند 92 20:32
مبارک باشه خانومی . به سلامتی فارغ بشی عزیزم.
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی دوست خوب و مهربونم
پرتو
29 اسفند 92 12:19
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد سال نو مبارک
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزم سال نوی شمام مبارک باشه