آلوچه ی مامان و باباش

هفته بیستم طالبی شیرینم

1392/12/18 10:11
نویسنده : مامان آلوچه
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم

چطوری نازدونه ؟

عحب هفته ای بود این هفته عزیزم ، اولاً که مبارکه به نیمه راه رسیدیم 2 تایی ، ایشالله بقیه اش هم به سلامتی بگذره خوشگل من .

گل نازم چهارشنبه مامان کمردرد عجیبی گرفت و کلی از درد گریه کرد بابا هم زودی ما رو رسوند بیمارستان ، دکتر اول فکر کرد خدایی نکرده خدایی نکرده شما داری زود تشریف میاری ، اما بعد از آزمایش متوجه شدیم که نه اینجوری نیست و احتمالا کلیه مامان مشکل پیدا کرده ، خلاصه بیمارستان بستری شدیم و پنج شنبه توی سونوگرافی مشخص شد که بله شما جا کم آوردی و داری به کلیه مامان فشار میاری و کلاً کلیه راست مامان رو مسدود کردی ، دستت درد نکنه آخه فدای هیکل نیم وجبیت برم من تو دل مامان این همه جا به کلیه من چی کار داری؟

خلاصه دکترا گفتن طبیعیه و برای بعضی خانومها تو بارداری اتفاق میوفته و مامان باید این درد وحشتناک رو تا اخرش تحمل کنه ، خلاصه جمعه مرخص شدیم ولی تو بیمارستان واقعا اذیت شدیم تازه مامانی هم پنج شنبه تولدش بود اما بنده خدا تو بیمارستان پیش من و شما بود .

جمعه هم به محض اینکه پامون به خونه رسید من سرما خوردم شدید و به خاطر وجود گل شما هیچ دارویی نمیتونم بخورم و بازهم باید تحمل کنم .

فکر کنم بهشت داره یواش یواش میاد زیر پام ( شوخی میکنم بهشت من شمایی شما تمامه زندگی منی )

یه چیزه بامزه بهت بگم دخترم ، توی سونو شما تکون نمیخوردی اولش اما یهو شروع کردی صورتتو میخاروندی انقدر بانمک بوددددددد . قربونت برم که هردفعه میرم سونو یه شیرین کاری میکنی .

تازه خاله یه کم باهات قهر بود چون مامان رو اذیت میکنی اما مامان وساطتت کرد بازم آشتی شدین .

همه این مدت میگفتن خب خدا رو شکر که نی نی سالمه ، منم از تعجب شاخ در میاوردم که با اومدن شما من دیگه اولویتی ندارم و همه میگن خدا رو شکر که خانوم کوچولو سالمه .

عزیزدلم گل 19 سانتی متری من عسلم خواهش میکنم یکم اونور تر بشین کلیه مامان صندلی نیس که

دوستت دارم بیشتر از همه کس و همه چیز 

فدای سرت که هر بلایی سرم میاری

تو خوب باش منم خوبه خوبم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

khaleye alooche
18 اسفند 92 10:42
من هنوزم یه کم باش قهرم خیلی خواهر منو اذیت میکنه آخه این نیم وجبی فسقلی، اینجوری که تو داری ازش تعریف میکنی آدم دلش میخواد مامان شه خاله قربون قدوبالاش بره عسلکمو پرنسس کوچولوی ماس
مامان آلوچه
پاسخ
خاله جون آشتی دیگه خب من دیدم کلیه مامان نرمه گفتم برم لم بدم دیگه نمیرم آشتی؟
نیلوفر جون
20 اسفند 92 2:16
ایشا.. زود خوب بشی نی نی جای بهتری لم بده
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی عزیزم
پرتو
20 اسفند 92 23:22
خدا بد نده عزیزم الان بهتر شدی ؟ واقعا سخته توی این دوران سرما خوردن ولی خوب کاریشم نمیشه کرد انشاالله زودی خوب شی دوستم ، خدا رو شکر دخملی حالش خوبه امیدورام به زودی تغییر مکان بده و به کلیت فشار زیادی نیاد بازم خدا رو شکر نیمه راه و گذروندی و نیمش مونده که اونم توکل به خدا به خوبی میگذرونی ، انشاالله سال جدید پر شه از خوبیها و شادیها برای تو دوست گلم
مامان آلوچه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم خوبم.ایشالله برای توهم سال خوبی باشه.
مامان راضی
21 اسفند 92 22:49
چه با نمک خانومی که به کلیه هات فشار میاره . ای جونم الوچه ی خاله اذیت نکن دوست منا . مبخورمتا
مامان آلوچه
پاسخ
با نمک نیست بخدا کلی درد داره دیدی آلوچه دیدی خاله چی گفت ؟ برو از محدثه بپرس مامانش اون رو هم خورده بود
مامان صدیقه
24 اسفند 92 12:41
]iسلام عزیزم.چه بامزه نی نی ت خیلی شیطونه.اسمای بامزه ای هم براش میذاری.
مامان آلوچه
پاسخ
سلام دوستم . ممنونم که سر زدی