آلوچه ی مامان و باباش

هفته نوزدهم گوجه فرنگی مامان

1392/12/11 9:33
نویسنده : مامان آلوچه
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشگله خوشگلا

چطوری ماه من ؟

یه دنیا خبر برات دارم عزیزم . اول اینکه این هفته خیلی خوب نگذشت ، الان میگم چرا .

دوشنبه رفتیم دکتر و سونو هم کردیم ، متاسفانه ممکنه مجبور شیم در خونه موقتت رو قفل کنیم .

دکتر تا هفته بعد وقت داده که من و شما استراحت کنیم ایشالله که احتیاج به عمل پیدا نکنیم .

برای همین هم تقریبا کل هفته رو باز به مامانیت زحمت دادیم و کلی استراحت کردیم .

حالا میریم سراغ خبر خوب

گل نازم هفته 12 که رفتیم سونو دکتر گفت شما یه خانومه خوشگلی .

هفته 16 دکتر سونو کرد و گفت شما یه آقا پسری .

و امااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوشنبه رفتیم سونو

اول اینکه تا دوربین رو دیدی دست چپت رو اوردی بالا و سلام کردی قربونت برم من

بعدم دستت رو کردی دهنت و کلی دست کوچولوتو میک زدی الهی فدات بشم گشنت بود ؟

بعد دکتر گفت الهی شکر شما سالمه سالمی

تازه فیلم هم گرفتیم انقدر از صبح تا شب فیلمتو نگاه میکنم و قربون صدقه دست و پات میرم

خوشگل 16 سانتی متری من

دکتر پرسید که ما جنسیت شما رو میدونیم یا نه ؟

منم براش توضیح دادم

البته اینم بگم که حس مادرانه من از روزی که متوجه حضور شما شدم میگفت شما گل دختری

و حس پدرانه بابا میگفت شما آقا پسری

و آقای دکتر قطعی گفت که

شما

یه

 

گل دخترییییییییییییییییییییییییی

 

عزیز دلم دختر ماهم دختر خوشگلم 

عاشقتم

خیلی مواظب خودت باش

ما اینجا عاشقانه منتظرتیم

شما خوب رشد کن و به موقع بیا پیشمون

یه عالمه بوسسسسسسسسسس



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khaleye alooche
11 اسفند 92 11:25
خاله قربون پرنسس کوچولوی ما برهههههههههههههههه ، خاله وقتی شنیدم دختری اشک تو چشام جمع شد از خوشحالی الانم که دارم برات مینویسم سرکارم ولی بازم اشک تو چشام جمع شده من عاشق شمام . بیا که خاله برات بمیره ملوسک خاله
مامان آلوچه
پاسخ
آخی خاله جون من اگه میدونستم شما انقدر منو دوست داری زودتر میومدم تو دل مامانمتازه خدا نکنه ( برای جمله اخر )
نیلوفر جون
11 اسفند 92 12:50
اخی خدا کته کار به عمل نکشه .مبارکه باشه کفش صورتیتون
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی دوست جونم سلامت باشی گل پسر شمام مبارکه
بآنو
15 اسفند 92 20:13
سلامـ عزیزه دلمـ گل دخترت مبارکتون باشه منم باردارمـ تو دلیـمم دخمله . ایشالله ب سلامت این دورانو با هم طی کنیم
مامان آلوچه
پاسخ
سلام ممنونم که سر زدید ایشالله گل دختر شما هم به سلامتی دنیا بیاد
بآنو
15 اسفند 92 20:13