آلوچه ی مامان و باباش

هفته هجدهم مامان و سیب زمینی

1392/12/4 9:36
نویسنده : مامان آلوچه
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

خوبی مامانی ؟

فردا باهم میریم دکتر جواب آزمایش مامان رو نشون بدیم ، امیدوارم همه چیز عالی باشه.

خوشگلم 5 شنبه با خاله بیرون بودیم ، خاله رفت خرید کنه من و شما هم تو ماشین نشستیم 

بععععععععععععععد یهو شما تو دلم شروع کردی به حباب بازی

اول فکر کردم کمربند ماشین به دلم فشار میاره بعد گفتم احتمالاً شلوارم تنگ شده

اما نه ادامه داشت 

متوجه شدم شماییییییییییییییییییییییی

قربونت برم من انقدر حباب ترکوندی منم انقدر تنهایی تو ماشین ختدیدم

خلاصه که شما تو 18 هفته و 3 روزگی اولین حرکت رو کردی .

خیلی دوستت دارم مامانی خیلی

تازه مامان همه لباساش تنگش شده ، قربونه قد و بالات برم خوب رشد کن

بازم میگم عزیزم مواظب خودت باش

سالم و تپل و به موقع بپر بغلمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طراح نو
4 اسفند 92 9:37
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
نیلوفر جون
4 اسفند 92 12:29
اخی قربونش برمچگده بزرگ شده
مامان آلوچه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
khaleye alooche
4 اسفند 92 13:54
khalash ghorboonesh bere nim vajabio
مامان آلوچه
پاسخ
خدا نکنه
مامان راضی
7 اسفند 92 23:15
ای جونممممممممم خیلی حال میده تازه اولشه خانومی
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی سر زدی.خوشحالم حالت خوب شده