آلوچه ی مامان و باباش

هفته هفدهم پیاز مامان

1392/11/27 11:16
نویسنده : مامان آلوچه
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلای من

چطوری خوشمزه ؟ ( این هفته اندازه پیاز شدی اما واسه من بازم خوشمزه ای )

نفسم این هفته یه آزمایش خون دادیم ، به بابا گفتم خونی که ازم گرفتن صبحونه شما توش بود ، فکر کنم گشنه موندی .

عزیزم یه خبر مهم خوب حواست رو جمع کن ،  آلوچه خوشمزه داروهایی که جای شما رو محکم میکرد دیشب تموم شد ، دیگه واسه خودت خانوم یا آقایی شدی پس مواظب خودت باش دیگه باید محکم جاتو بچسبی ، مامان هم برات انرژی میفرسته اما چون دیگه ماشالله بزرگ شدی خودت هم مواظب باش .

جیگر مامان این هفته من و بابا مدام وسوسه میشدیم که بریم سونوگرافی و صورت ماهتو ببینیم و بلکه رنگ جورابت رو هم کشف کنیم ، اما بعد پشیمون میشدیم آخه خیلی میترسیم که نکنه برای شما ضرری داشته باشه و نرفتیم .

دیگه وقت شما رو نگیرم این هفته باید رو پای خودت وایسی سرت شلوغه مامانی

جاتو محکم بچسب 

زندگی با شما واسه من و بابا رنگی و پر از پرتقاله

( بس که پرتقال دوست داری باید معیار عالی بودن شرایط رو پرتقال بذاریم )

یه عالمه بوس محکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khaleye alooche
27 بهمن 92 11:20
سلام نیم وجبیه من خوبی خاله؟!!! خاله جون از این به بعد میخوام بگم صبحت پرتقالی شبت پرتقالی !!! به زبون قشنگ شما حرف بزنم خاله فدات
مامان آلوچه
پاسخ
سلام خاله جونم . باشه خاله جونم سرکار پرتقال بخور خستگیت در بره بوس منم یادت نره
پرتو
27 بهمن 92 11:41
ای جونم پس چقدر پرتقال دوست داری خاله جون نوش جونتتتتتتتتتتت ، نگران نباش عزیزم خدا خودش محافظ همه فرشته ها توی دل ماماناشون هست ، انشاالله تا پایان بارداری و به سلامت بگذرونی دوستم آمین
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی دوست گلم . ایشالله خدا زودی یه نی نی که نه 2 تا نی نی ناز میذاره تو دلت ، این دفعه تا اخرش حفظش میکنه ایشالله ایشالله ایشالله
نیلوفر جون
27 بهمن 92 19:41