آلوچه ی مامان و باباش

هفته شانزدهم مامان و آووکادو جون

1392/11/20 9:01
نویسنده : مامان آلوچه
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق 150 گرمی من

چطوری عزیزدلم ؟

آلوچه جونم هفته پیش رفتیم دکتر ، چون مامان یه کم درد داشت اول رفتیم سونو گرافی ، انقدر ذوق کردم دکتر برام سونو نوشت ، آخه دلم برای شما یه ذره شده بود ، الهی شکر مشکلی نبود وگرنه باید یه عمل کوچولو میکردم .

بعدم رفتیم دکتر ، جواب غربالگری اول شما رو نشون دکتر دادیم که اونم الهی شکر عالی بود ، تازه دکتر برای باره اول تو مطب با گوشی صدای قلب شما رو پخش کرد ، قربون اون اسب تو دلت برم چقدر تند میدوه .

از سونو بگم برات ، یه ژستی گرفته بودی قربونت برم که قند تو دلم آب شد ، آخه وایساده بودی پاهاتم انداخته بودی روی هم ، عزیزم میدونستی من دارم نگات میکنم میخواستی خودتو لوس کنی ؟

اما دکتر هرکاری کرد جنسیت شما رو متوجه بشه شما نذاشتی ، دنبال جورابات کلی گشت ببینه صورتی یا آبی ؟ اما پیدا نکرد ، فکر کنم قایمش کرده بودی .

دیگه همه چی رو مثله دور سر ، دور شکم و کلی چیزاهای دیگه رو دکتر اندازه گرفت و شما خدا رو شکر عالی بودی .

الهی فدات شم با مامانی کیف کردیم از دیدن روی ماهت ، بازم بابا کار داشت و نیومد ، اصلا بابا ندیده آلوچه جون چقدر ماشالله بزرگ شده الان اندازه یه آووکادو شدی عزیزم .

خیلی مواظب خودت باش

عاشقتم کوچولوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khaleye alooche
21 بهمن 92 14:53
سلام خاله جووووووووووون خاله قربون قد شما بره که 12 سانتی متر شدی برا دیدنتون لحظه شماری میکنم عزیزم بهت فکر میکنم دلم هری میریزه پایین حس قشنگیه خاله ایشالا خودت به زودی تجربه اش میکنییییییی دوست دارم فسقلی
مامان آلوچه
پاسخ
سلام خاله جونم. از کجا میدونی من 12 سانت شدم؟ خاله جون دلم هری بریزه واسه خواهر زادم؟ یعنی این همه دووووور؟
نیلوفر جون
23 بهمن 92 14:33