آلوچه ی مامان و باباش

هفته هشتم تمشک مامان

1392/9/24 14:43
نویسنده : مامان آلوچه
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جیگر مامان

عزیز دلم خوبی ؟ این هفته خیلی زود گذشت ، ایشالله همش همین طوری بگذره شما زودی بیای بغلمون .

خوشگلم فکر کنم شما هویج و انار زیاد دوست نداری باشه مامان جون نیازی به این همه شلوغ بازی نیس ، چشم دیگه نمیخورم .

فردا میرم دکتر مامان جون احتمالا دکتر به سری آزمایش برای اطمینان از سلامت شما میده .

راستی یه سوال آلوچه جونم چرا انقدر پرتقال دوست داری ؟ مامان چیزای مختلف بخواه ، آخه من چقدر پرتقال بخورم . نکنه هوای باباتو داری ؟ نمیخوای زیاد به دردسر بندازیش ؟ آره ؟

بله دیگه باید حدس میزدم وقتی همه عادت های غذائیم مثله بابا شده معلوم شما طرفداره بابایی .

قربونت برم من

مواظب خودت باشیا 

عشقه منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khaleye alooche
25 آذر 92 10:28
چه خودشو لووووووووس میکنه برا مامانش، مامانشم که حسابییییییییی نازشو میکششششششه. ای جونممممممممم!!!! زودی میاد خواهری زود زود. قدو بالاشو نگا ، ببینیم امروز چند سانتی شده بچمون
مامان آلوچه
پاسخ
میبینی چه لوسههههههههه 3 سانتی شده خواهری.مامانش قربونه قد و بالاش
پگاه
26 آذر 92 0:49
جوووووووووووووووووووووووووووووونم خوشمزه ی من خدا برات حفظش کنه
مامان آلوچه
پاسخ
همچنین نی نی شما رو