آلوچه ی مامان و باباش

هفته نهم مامان و زیتون کوچولو

1392/9/30 13:12
نویسنده : مامان آلوچه
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم من

خوبی خوشگلم ؟

این هفته هم داره تموم میشه به امید خدا ، چه خبرا مامی ؟

دکتر برای 16 دی برات غربالگری نوشت ، ایشالله همه چی خوب باشه .

راستی آلوچه جونم دختر خاله مامان نی نی داره هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اما از شما 2 هفته کوچولو تره ، شما بزرگ تری قربونت برم .

آخه شما که اندازه زیتونی مگه میشه از کسی بزرگ تر باشی؟ عزیزم به قدت که فکر میکنم قند تو دلم آب میشه .

قشنگم شب یلدات مبارک باشه عزیزدلمممممممممم

ایشالله شب چله بعدی بیام همینجا عکستو بذارم که تیپ زدی داری میری خونه مامانی .

مامان فدای چشمای شما

بوووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khaleye alooche
1 دی 92 10:32
خاله جوووووووووووووون ایشالا سال دیگه همه با هم شب یلدارو جشن میگیریم قند عسل خاله ای شماااااااااااااا . شیرو شکر خاله ای شماااااااااااا
مامان آلوچه
پاسخ
ایشالله من میام همه انار ها رو میخورم ، اونوقت ببینم بازم دوستم داری؟ خاله من و بیشتر دوست داری یا انار دون کرده ؟
عمه الوچه
3 دی 92 19:26
سلام به مامان الوچه اخه سال دیگه دندون نداره که انار بخوره بهش خرمالو ، ازگیل یاهندونه میدیم، راستی زیتون شما از چه نوعیه پرورده، ماری،تپلی...
مامان آلوچه
پاسخ
سلام عمه جونم مرسی سر زدین. زیتون درجه یکه بچه ام
نیلوفر جون
6 دی 92 0:36
اوخی قربون قد زیتونیش بشم وای دلم انقدر میخواد منم زود یک سنو برم ببینمش ایشا.. سالم سلامت باشی عزیزم
مامان آلوچه
پاسخ
عزیزم میری ایشالله به همین زودیا مواظب فندق کوچولوت باش
مامان خانمی
6 دی 92 12:44
سلام مامان آلوچه کوچولو ایشالله کوچولوت زود زود بزرگ بشه و سالم به دنیاش بیاری اگه برات زحمتی نیست به وبلاگ گل پسر منم یه سری بزن. منتظرتم
مامان آلوچه
پاسخ
سلام ممنونم چشم حتما