آلوچه ی مامان و باباش

هفته هفتم بلوبری ما

1392/9/15 11:25
نویسنده : مامان آلوچه
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل 1 سانتی متری من

چطوری عزیزم ؟

2 شنبه رفتم سونوگرافی مامان جون ( سونو گرافی آتلیه شما نی نی هاس )

عکس شما رو دکتر نشونم داد ، قربونه قد و بالات برم عزیزم

اولین عکس تکی تو انداختی ، خیلی خوش عکسی عزیزم خیلی

دکتر گفت قلب شما میزنه اما نذاشت من بشنوم

اما مامان جون هفته قبل اتفاق های بد هم افتاد

همش قطره های قرمز ، همش اشک مامان

این قطره ها خیلی بدجنسن هر وقت دیدیشون محکم تر دل مامان رو بچسب ، قول بده !

دکتر برای اخراج این قطره ها از پیش من و شما یه سری آمپول داد.

شما رو سپردم دست خدا ، جاتو محکم بچسب .

راستی مامان جون این عکسته

آپلود عکس

اون کوچولو سفیده شمایی ، اون سیاه که پشت شماس ساک بارداریه

بند انگشتی من ساک به این گنده ای آوردی ؟

این همه وسایل شخصی داری ؟ یهو چمدون برمیداشتی دیگه .

اینو به دکتر هم گفتم ، خندید فکر کرد مامان بلد نیست هیچی .

دوستت دارم همیشه همیشه همیشه

خواهش میکنم پیشم بمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابایی
16 آذر 92 17:32
سلام همسر مهربانم تو بی نظیری . پیامتو خیلی دوست داشتم. مطمئن باش خدا با ماست و آلوچه هم به سلامتی به دنیا می آد. مطمئنم .
مامان آلوچه
پاسخ
الوچه بیا.بابا اومده
نیلوفر جون
17 آذر 92 1:15
اخی خاله دورش بگرد چقگرد ناز این نی نی ماشا.. ماشا... قربونش برم من بیطاقتم برای دیدن نی نی چقدر این هفته ها دیر میگذرن اوف فداش بشم ایشا.. به سلامتی دل خوش توپول موپل دنیا میاد عزیزم بوش
مامان آلوچه
پاسخ
قربونت برم من . ایشالله نی نی شمام سالم و سلامت دتیا بیاد دیدی چه کوچولوه.خیلی دیر میگذره خیلی.مواظب خودت باش عزیزم
پگاه
19 آذر 92 22:39
جوووووووووووووووووووووووووونم عزیز دلممممممم بسلامتی ایشااا چ عکس قشنگی ماشاااا به امید خدا مامانشو سفت و محکم میچسبه و سلامتی به دنیا میاد الهی شکر . عزیزم خوب استراحت کن
مامان آلوچه
پاسخ
پگاه جونم دیدی چه نی نی خوش تیپی دارم ایشالله همه این دعا ها واسه خودت
☂آناهیتا☂
24 آذر 92 0:03
عزیزم ایشالا به سلامتی نی نی نازتو بغل بگیری به منم سر بزن
مامان آلوچه
پاسخ
ممنونم چشم حتما
khaleye alooche
24 آذر 92 10:58
یه عالمه برات نوشتم بعد این قطع شد عیب نداره. در کل داشتم از علاقم بت میگفتم خاله جووووون خاله منتظر قدمای کوچیک شماست زودی بیا تو بغلم . واسه اومدنت لحظه شماری میکنم ولی به مامانت نمیگم پررو میشه دیوونمون میکنه ، توام بش نگیا باشه عسل خاله؟!! خیلی دوست دارما 1.6 سانتی من
مامان آلوچه
پاسخ
اره خاله جونم نی نی وبلاگ چند روز قاطی کرده بود ، چشم نمیگم منم خیلی دوستت دارم یه دونه خاله ی من