آلوچه ی مامان و باباش

هفته ششم مامان و بابا و دونه انار

1392/9/6 10:20
نویسنده : مامان آلوچه
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

چطوری خوشگل من ؟ دیدارمون داره نزدیک و نزدیک تر میشه ، هوراااااااااااااااااااااااا

2شنبه تولد بابایی بود ایشالله 120 سال زنده باشن و سال دیگه شما کادوشون رو بدی ، شما اولین نوه از سمت مامانی قشنگم .

بابابزرگ و مامان بزرگ اومدن تهران و دیشب خونه عمه بودیم و کلی خوش گذشت .

دونه انار خوشمزه من دوستت داریییییییییییییییم .

راستی آمپول ها تموم شد ولی هنوز قرص ها ادامه داره . 

یه خبر خوب نی نی دوست مامان همین روزا دنیا میاد و میپره بغل مامان و باباش ، ایشالله دنیا اومدن شما آلوچه جونم .

این هفته یه خطر خیلی بزرگ از من و شما گذشت ، الهی شکرت که نی نی ام هیچیش نشد .

هفته بعد میام و از صدای قلبتو و دیدن روی ماهت مینویسم .

مواظب خودت باش ، من و بابا هم هواتو داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پگاه
7 آذر 92 0:21
ای جونم ایشااا صحیح و سالم بیاد بغلت من خیلی استرس دارم سها برام دعا کن
مامان آلوچه
پاسخ
پگاه جونم استرس چی داری ؟ الهی شکر که باردار شدیم ، همونی هم که بهمون نی نی داده خودشم حفظش میکنه ، فقط با استرس این روزهای قشنگ رو از دست میدی ، حیف نیست ؟ تو هم دعام کن عزیزم
نیلوفر جون
7 آذر 92 13:02
اخه گفتی دونه انار دهن اب افتاد انقدر خوشمزه تعریف میکنی دیدی امدم خوردمش ها .عزیزم هر روز صدقه بده تا خطری نیاد سراقتون
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی نیلوی مهربون که همیشه سر میزنی اخه الان اندازه ی دونه اناره ، خدا به همین زودیا قسمتت کنه عزیزم چشم میدم اما بد خطری ازمون گذشت