آلوچه ی مامان و باباش

دوست داشتنی ترین خط کمرنگ دنیا

1392/8/20 10:17
نویسنده : مامان آلوچه
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خوش اومدی نور چشم من

دیروز رفتم 2 تا بی بی چک خریدم مامان جون

موقع تست فقط به خدا میگفتم اگه صلاحه 

کلی امام حسین رو صدا کردم ( آخه ماه محرمیم آلوچه من )

اصلاً هم بی بی رو نگاه نمیکردم

یعد یهو دیدم

بعلههههههههههههههههههههههههههه

شما ساعت 18:40 تاریخ 1392/8/19 ابراز وجود کردی 

آپلود عکس

بعد یهو شک کردم 

اینم بعدیش ساعت 19:00 همون روز

آپلود عکس

الهی دورت بگردم عزیزممممممممممممممممممم

بعد بابا اومد خونه رفتیم آزمایشگاه 

جوابش و 12 شب دادن

الهی قربونت برم 4 هفته اس تشریف آوردی

از این به بعد میام هر هفته برات مینویسم

فعلا مامانی ، کمر درد و سر درد خیلی اذیتم میکنه

اما جای شما خوب باشه ایشالله منم خوبم 

خیلییییییی دوستت داریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پگاه
20 آبان 92 12:37
ای خدا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ممنون فاطمه ی زهرا خدایا صد هزار بار شکرت سها نمیتونم جلو اشکامو بگیرم الوچه اومد خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت سها جان تبرییییییییییییییک منو بپذیر عزیز دلم خیلیییییییییییی خیلیییییییییییییی خوشحال شدم به خود امام حسین قسم الهی به حق 6 ماهه ی ارباب 9 ماه و به خوبی بگذرونی عزیز دلم قربونت برم که مادر شدی تبریک تبریک تبریک
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی پگاه عزیزم خدا به همه منتظرا نی نی بده به خدا همه رو دعا کردم خیلی دعا کردم اگه خدا قابل بدونه اسم همهرو گفتم برای همه از ته دل خواستم عزیزدلم خدا قسمتت کنه به همین زودیا خیلی ممنونم خیلی ممنون که انقدر انرزی بهم میدی عشقه منی دوست خوشگلم
هانیه
20 آبان 92 13:50
عزیزمممممممممممممممممم عشقممممممممممممممممممممممم ورودت مبارکههههههههههههههههههههه
مامان آلوچه
پاسخ
عزیزدلم مرسی دیدی اومد خیلی خوشحالم خیلییییییییی
نیلو جون
24 آبان 92 21:34
وایییییییییی تبریک خیلی خیلی تبریک و خوش امد گویی به نی نی قشنگمون وایییییییی بوسسسسسسسسسسس خیلی مراقب خودت باش اقای پدر شما دیگه باید کارای خونه رو بکنی مواظب نی نی باشی هزارتا بوسسسس مامان الوچه
مامان آلوچه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم ایشالله برای خودت مرسی از این همه تبریکت