آلوچه ی مامان و باباش

همچو خامشان بسته ام زبان حرف من بخوان از اشاره ها

1392/8/8 9:28
نویسنده : مامان آلوچه
257 بازدید
اشتراک گذاری

آلوچه جون امروز دلم میخواد برات بنویسم اتفاق خاصی نیوفته هیچیه هیچینیشخند

اما دلم هواتو کرده میدونی خدا رو شکر حالم خوبه دیگه نه از بی تابی خبریه نه از گریه و نه از غصه قلب

گوش شیطون کرررررررررررررررررررررررر

من که خوبم تو هم خوبی عزیزم مطمئنم خوبه خوبی ماچ

هر وقت خواستی بیا هر وقت ، خدا به موقعش توی کوچولو رو میذاره رو بال فرشته ها ، فرشته ها هم میان شما رو میذارن تو دل مامان

این روزهای خوب هم خیلیییییییی نزدیکه خیلی

دوستت دارم قشنگم

هر وقت اومدی قدمت روی چشم من و بابا ( اما به عنوان این پست دقت کن مامان جون )

عجله نکنیا

بازم میگم من و بابا خیلی شما رو دوستت داریمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر
9 آبان 92 20:06
پگاه
9 آبان 92 20:43
ایشا الله به حق 3 ساله ی امام حسین خدا دلت و شاد کنه و بهت فرشته بده به زودی


قربونت عزیزدلم همچنین واسه خودت دوست خوشگلم
پگاه
10 آبان 92 16:34
سلام عزیزم یه سوال داشتم بخوام یه وبلاگ درست کنم از سایت اوازک باید چیکار کنم یادم میدی؟


چشمممممممممممممممممم
خاله ی آلوچه
17 آبان 92 13:26
خاله جوووووووووووووووووووووووون پس کی میای تو شکم مامانت ؟!!! زووووودی بیا این مامانت مارو کچل کرده کلی دیم میخوادت دلم یه انگیزه جدید تو زندگیم میخواد که فکر کنم با اومدن تو درست میشه خاله قربونت بره نیم وجبیییییییییییییی


یکی نیس همین سوالارو بپرسه واقعا کی؟
مامانش هم کچل شده کچله کچل
قربونه خودتو انگیزه ات برم خواهرییییییییییییییییییییییی
عزیزدلمیییییییییی