آلوچه ی مامان و باباش

من خود به چشم خويشتن ...

1392/7/6 17:14
نویسنده : مامان آلوچه
178 بازدید
اشتراک گذاری

Heart break

سلام آلوچه جونم

خوبی عمرم ؟

مامان خوب نیست Sad face

نمیدونه چرا ولی دیگه کم آورده . بابا رو هم دیگه کلافه کرده Cute Blue Bird Crying

دلش پر غصه اس .

کاش بودی.

کاش مونده بودی پیشم.

 

 

اي ساربان آهسته ران، کارام جانم مي رود
وان دل که با خود داشتم، با دلستانم مي رود

من مانده ام مهجور از او، بيچاره و رنجور ازو
گويي که نيشي دور ازو، در استخوانم ميرود

گفتم به نيرنگ و فسون، پنهان کنم ريش درون
پنهان نمي ماند که خون، بر آستانم مي رود

محمل بدار اي ساروان، تندي مکن با کاروان
کز عشق آن سرو روان، گويي روانم مي رود

او مي رود دامن کشان، من زهر تنهايي چشان
ديگر مپرس از من نشان، کز دل نشانم مي رود

برگشت يار سرکشم، بگذشت عيش ناخوشم
چون مجمري پر آتشم، کز سر دخانم مي رود

با آنهمه بيداد او، وين عهد بي بنياد او
در سينه دارم ياد او، يا بر زبانم مي رود

باز آي و بر چشم نشين، اي دلستان نازنين
کاشوب و فرياد از زمين، بر آسمانم مي رود

شب تا سحر مي نغنوم، واندرز کس مي نشنوم
وين ره نه قاصد مي روم، کز کف عنانم مي رود

گفتم بگريم تا ابل، چون خر فرماند در گل
وين نيز نتوانم که دل، با کاروانم مي رود

صبر از وصال يار من، برگشتن از دلدار من
گرچه نباشد کار کم، هر کار از آنم مي رود

در رفتن جان از بدن، گويند هر نوعي سخن
من خود به چشم خويشتن، ديدم که جانم مي رود

سعدي فغان از دست ما، لايق نبودي اي بي وفا
طاقت نمي آرم جفا، کار از فغانم مي رود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نخودی
7 مهر 92 17:42
سلام کاش مونده بودی یعنی چی ؟


سلام مامان نخودی
یعنی نی نی سقط شد
ساناز
8 مهر 92 14:47
مامان خوشگله ، آلوچه به من گفته تا عید میاد کار داره هولش نکن


کی گفت ساناز جونم؟
آخه باید هول شه دیگه
آلوچه کلافه کرده دیگه همه رو
مامان
10 مهر 92 9:09
سلام مامان آلوچه منم منتظرم نی نی دار بشم اما نی نی دوم. خدا به تو میده عزیزم.
میدونی که سقط بچه توی ماه های اولیه بارداری نشون دهنده اینه که جنین مشکل ژنتیکی داشته. نگران نباش به زودی آلوچه میاد و تو رو خوشحال میکنه.


سلام ممنونم ایشالله نی نی شما هم سالمه سالم میاد بغلتون
ممنونم که سر زدید
باران
10 مهر 92 9:47
سلام گلم متاسفم واسه این اتفاق اما به کرم خدا شک نکن انشااله خدا یه سالمشو بهت بده بیا به وبلاگم ویک مطلب جالب راجب نی نی دارشدن بخون


سلام دوست خوبم
ممنونم از همدردیتون
ایشالله
چشم حتما میام
مامان نخودی
14 مهر 92 0:18
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم ولی غصه نخور ایشا.. یک الوچه خوشمزه ایندفعه میاد زودم میاد


سلام خیلی ممنونم
مرسی ایشالله برای همه
خاله ی آلوچه
16 مهر 92 20:31
خاله جوووووون پاشو بیا که این مامانت برا اومدنت خودشو به آب و آتیش داره میزنه ، پاشو بیا خاله جووووون که خاله ام کلی میخوادتو کلی عاشقته بیا باهم بریم اینور اونور خوش گذرونییییییییییی عاشقتم نخوچی خاله قربون قد و بالات برم من


مرسی خاله ماهش واقعاً یه دونه ای عزیزم
میادش ایشالله
اما خواهری اسمش آلوچه اس دست از سر نخودچی بر دار

پگاه
19 مهر 92 22:09
الهی من فداتشم ایشاااا زود زود جفتمون با هم مامان میشیممممممممممممم ای خدا


خدا نکنه دوست خوشگلم
یه ایشالله خیلی بلند و رساواسه نی نی جفتمون
دست و جیغ و هورااااااااااااااااااااااا