آلوچه ی مامان و باباش

هفته چهاردهم لیمو شیرینم

1392/11/7 10:46
نویسنده : مامان آلوچه
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فدای چشمات بشم 

خوبی عسلکم ؟

خوش میگذره عزیزدلم ؟ آلوچه یه قری پشتکی تکونی به خودت بده مامانی ، دلم میخواد حست کنم .

البته یه چند هفته ای میشه که بعضی وقتا میای کنار نافم و خودت رو سفت میکنی ، بعد من سرفه میکنم و شما میری ، بامزه اس نه ؟

این هفته که گذشت صد روز از اومدنت تو دلم گذشت ، ایشالله صد سال عمر کنی شیرین تر از لیمو شیرین .

خوشگلم 14 بهمن وقت دکتر دارم که سونو ان تی شما رو نشون بدم .

حالا بریم سراغ کادو های شما اول اینو بگم که بعضی از این کادوها قبل از بودن شما دریافت شده نیشخند

بعضی هاش هم بعد از تشریف فرمائی شما ، همشون هم برای هردومون خیلیییییییییی ارزش دارن ، مگه نه مامانی ؟

اول از همه کادوی مامانی ( مامانه مامان )

آپلود عکس

اینم کادوی مشترک مامان و بابای شما ( یه فرمونه که روی کالسکه نصب میشه خیلی بانمکه )

آپلود عکس

اینم کادوی بابای خوب و خوش سلیقه ات

آپلود عکس

به به دست بزنین کادوی مامان آلوچه

آپلود عکس

اینم کادوهای خاله جون خوشگلت

آپلود عکس

اینم کادوی ( سوغاتی ) هانیه جونم بهترین و عزیزترین دوست دنیا 

آپلود عکس

اینم دوست مامانی زحمتشو کشیدن

آپلود عکس

دست همگی درد نکنه ، یه بوس گنده از طرف آلوچه جون .

مامان جون مواظب خودت باش .

خیلی دوستت داریم و همگی منتظریم شما سالم و به موقع بیای پیشمون .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علیرزا
7 بهمن 92 11:04
کد بارشی عکس بچه تقیدم به شما http://www.raft25.ir/page/b-kodakan برای دریافت کد برین آدرس بالا
khaleye alooche
7 بهمن 92 11:07
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووونم قربون قدش برم من خاله اش به فداش. ایشالا زودزود بیاد همه اینارو بپوشه من غش و ضعف برم براااااااااااااااااااااااااش
مامان آلوچه
پاسخ
ایشالله خاله جون . بیا بوست کنم
مامان راضی
8 بهمن 92 14:18
خوش به حالت آلوچه کوچولو . مبارکت یاشه عجیجمممممممممممم
مامان آلوچه
پاسخ
مرسی خاله جون. مواظب دوستم محدثه جون باش
منم دارم مامان میشم
12 بهمن 92 5:01
سلام عزیزم منم هفته 16 بارداری هستم خوشحال میشم این دوران رو با هم بگذرونیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. من لینکت کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن
مامان آلوچه
پاسخ
سلام دوست جدیدم ، ایشالله دوران خوبی و پشت سر بذاری و پسر گلت سالم بیاد بغلت . حتما بهت سر میزنم